Friday, May 9, 2014

Dealer/Ejen diperlukan!!

[ Modal kecil, tapi nak berniaga?]

Kepakaran saya ialah menghasilkan produk makanan yang sangat lazat sehingga keenakkan serta haruman baunya …..hmm MENIKAM kalbu serta apabila anda lihat sahaja pasti terliur.
Hari ini saya bersyukur kerana dengan kepakaran yang saya ada bagi menghasikan produk yang sangat lazat dan berkualiti telah mencapai matlamat serta saya ingin memberi peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk berniaga dengan modal yang rendah.

Tapi sebelum ini, kebanyakan orang yang tidak dapat berniaga ini adalah kerana faktor kewangan mereka yang menjadi penghalang. Mereka menganggap bahawa berniaga memerlukan modal yang sangat besar, takut untuk cuba berniaga dan takut ditipu oleh pembekal. Ade juga yang selesa dengan hidup yang makan gaji sahaja dan inginkan kesenangan tetapi malas untuk berusaha.

Nak tahu feedback produk kami?

Kebanyakkan mereka yang pernah berurusan dengan kami mengatakan produk yang kami hasilkan sangat lazat, ranggup (krukkkrapp krukkrap), bentuk yang comel, warna yang menarik dan kreatif. Katanya sehinggakan tidak cukup sebalang dan nak repeat order, ade juga yang sayang nak makan serta ade yang minta kami adakan kelas untuk mereka belajar.

Sehinggalah saya dapat idea untuk berkongsi rezeki kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai dealer / ejen berdaftar kami bagi menjana pendapatan sampingan anda  hari ini mahupun sempena hari raya yang akan datang.
Ini adalah cth- cth  produk keluaran reitdelicious

Anda berminat?

Dengan ini, saya berbesar hati untuk berkongsi rezeki kepada sesiapa yang berminat berniaga pada hari ini atau sempena hari raya yang akan datang bolehlah menyertai dealer/ejen berdaftar kami sekarang. Untuk maklumat lanjut anda boleh terus SMS/WA Nama<jarak>Area anda<jrak>Pertanyaan ke0176947400. 
*Percuma 1 set tester biskut akan diberikan untuk pendaftaran dealer/ejen kami yang terawal.T&C

Area yang berdekatan dgn KL yg berminat nak join seperti Klang, Kajang, Cheras, Shah Alam, Keramat, Wangsa Maju, Melawati, dan lain lain boleh terus whatsapp ye. Negeri lain seperti negeri kelatan/kedah/ seumpamanye boleh juga nk join cuma ade masalah dari segi penghantaran buat masa ini, melainkan anda ambil sendiri/ ade cara lain..

No comments:

Post a Comment

suka..??