Friday, February 13, 2015

Si kedut BROWNIES yang SEDAP!!

 Assalamualaikum...Selamat malam semua, ada yang dah nak tidur ke?
Jangan la tidur lagi, jom kita makan si kedut ni dulu bersama minuman panas.. 
sambil lepak-lepak tengok TV ni.
Wooo sedap wooo.. nanti  mesti tidur tak lena.. termimpi-mimpi..

Memperkenalkan produk baru kami: si kedut, BROWNIES!!
wahahaa 

Rasa coklat dia..sangat mewah, fuh! terasa melekat di anak tekak ni.. 

Sepotong-sepotong kepingan brownies ni bila ngap ! alamak.. 
macam tak nak berhenti menikmati rasa coklat yang lazat dan kerangupan permukaan brownies yang kedut2 tu lagi chewy.. aduh..!!

Pada pengemar-pengemar coklat pasti anda tidak sanggup melihat saya menghabiskan ianya berseorangan kan???
Jadi apa tunggu lagi.....kini dihujung jari anda:

WHATSAPP @reitdelicious
0176947400/pm fb page
*boleh post

FB:  Reitdelicious

suka..??