Thursday, October 9, 2014

OPENING SALES !! Jumpa di sana ye.........






SAVE THE DATE..!! Official Opening : 25.10.2014 Ni nk bgtau @lcoutureconceptstore akan buka butik secara rasmi pada 25.10.14 (Sabtu) lokasi di Gombak..Student2 UIA Gombak semua bole serbu butik @lcoutureconceptstore nnti sbb ada best price untuk korang..Jgn lupa bawa kad pelajar ye..

Ada mcm2 brg best nnti..handbags,clutch,clothing,food,shawls,pandora,perfume,jubah,buku journalife, kosmetik dll..Senang cerita semua ada complete dari head to toe, dari barangan baby sampai la ke dewasa..

Opening nnti kami akan buat SALE KEBABOM.. Ada DOORGIFT, FREEGIFT, ada slot untuk FREE instant grooming(MUA Nurul) & penggayaan hijab (Fashion Designer),candy buffet, ada makan2, ada SECRET GIFT bernilai Rm100, Sale up to 50%,BUY 1 FREE 1,dan yg penting semua barangan MURAH2 dan mampu milik.!! 

Alamat:
 L'Couture Concept Store 18-2 Selaseh Commercial Centre, Jalan PPS1,Pusat Perdagangan Selaseh,68100 Gombak,Selamgor Landmark: Bersebelahan kedai tayar Good Year bangunan kuning dan berhadapan highway duke menghala ke Seri Gombak/Greenwood/Batu Caves.. Exit baru ke Taman Selaseh dan Taman Samudera Gombak

 #lcoutureconceptstore #lcouture #welovelcouture #conceptstore #boutique #villagepeople #visitmyig #fashion #style #hijabista #hijab #sayajual

No comments:

Post a Comment

suka..??