Monday, November 10, 2014

Menu candy buffet yg ada

Baby cakes 
either in bouquet/loose order
min 30pcs
in bouquet
loose order

Minions choc
min order 25pcs
 Lolli Choc
min order 25pcs
Any image or wording can request
*your own image no extra charge

 Macaron Tower
Flavour: choc/strawberry/blueberry/lemon cream cheese/raspberry/butterscotch
Colour can request
*2 colour/ 2 flavour only
45pcs/set
Cheezylicious
Min order 16cup
saiz cup : cup dadih kecil
Flavour: strawberry/blueberry/choc
*flavour can mix

Tutty Fruity
min order 10cup

Cream puff leleh/ eclair
min order 30pcs/set
eclair min order 30pcs/set


 Muffins : 
Min 30pcs(1set) 

Flavour:

Blueberry (with filling)
Strawberry (with filling) 
Vanilla 
Chocolate

                                                Saiz S : Rm 1.20/pcs
Saiz M: Rm 2/pcs     Saiz L : Rm 2.80/pcs

* Hanya satu flavour & filling untuk setiap set

Whatsapp 0176947400

No comments:

Post a Comment

suka..??